Meny
Meny

Spørsmål & Svar

  • Hvor lang er leveringstiden?

    Leveringstiden fra oss til deg kommer an på hvor du bor. Generelt sett kan du gå ut fra postnr ditt.

    Postnummer 0000-3999: 1-3 Hverdager
    Postnummer 4000-7999: 2-3 Hverdager
    Postnummer 8000-9999: 3-5 Hverdager

    I høytider som f.eks Jul, er det stor pågang på lageret og det må forventes noe lenger leveringstid - 2-4 dager ekstra utover normal leveringstid.. Etter 16 desember kan vi ikke garantere at du får bestilingen før julaften, men vi gjør alltid vårt beste for å kunne levere som ønsket. Etter 16 desember avhenger det ofte av hvor langt pakken skal sendes og Bring/postens leveringskapasitet.

     

    Hvordan sporer jeg pakken min?

    Etter at pakken er ferdig pakket her hos oss vil du motta en epost med sporingsnummeret ditt, du kan da spore pakken din her:
    Posten: Posten sporingssøk
    PS: Sporingsnummeret ditt vil IKKE virke før posten har skannet pakken. Normalt ca kl 16 på alle hverdager.

     

    Er dere autorisert forhandler?

    Ja, vi er autorisert forhandler av alle våre merker. Hos Klokker.no kan du være trygg på at du får offisiell garanti fra produsenten selv.

     

    Har dere lager i Norge?

    Vi er en 100% norsk nettbutikk med hovedlager i Oslo. Vi har ikke fjernlager.

     

    Hvordan leveres pakken?

    Vi sender alle pakkene våre med Posten/Bring. Dette er som hovedregel den raskeste måten du kan få pakken din levert. Når pakken er ankommet hentestedet får du en SMS med melding om hvor du kan hente den.
    Vi anbefaler å laste ned Posten Appen. Du kan da spore pakken din her:
    Posten: Posten sporingssøk
    Pakken kan spores fra ca kl 18 samme dag som du har mottatt sporingsnummer.

    PS: Vi sender alle pakker i nøytrale eske, det er ikke mulig å vite hva som er inne i pakken i tilfelle det skal være en gave som et eksempel.
    Avsenderinfo er:

    Reverie AS
    Postboks 254 Alnabru
    0614 OSLO

    Det står IKKE noe om Klokker.no på pakken fra oss.

     

    Er alt på lager?

    Ja, alt du ser i våre kategorier er på lager. Vår nettbutikk viser produkter med lagerstatus. Det må likevel tas forbehold mot teknisk feil i lagerstatus rapportering. Vi kan derfor i noen tilfeller være utsolgt, men likevel går bestillingen igjennom. Dette er typisk når vi har få på lager og produktet er populært, da kan flere kunder bestille samme produktet før lagerstatus klarer å oppdatere seg. Du vil selvsagt får refundert beløpet i slike tilfeller. 

     

    Er det sikkert å betale med kort hos dere?

    Ja, det er helt sikkert å betale med kort hos oss. All kredittkortinfo blir kryptert og er sikret hos Klarna. Vi lagrer ikke kredittkortinformasjon og alt blir behandlet sikkert hos betalingssystemet vi bruker.

    Viktig å huske på at det kan være tilfeller der nettleseren din lagerer betalingsinformasjonen din, dette har ikke noe med nettsiden vår å gjøre.

     

    Kan jeg bestille pr telefon?

    Pr i dag har vi dessverre ikke mulighet til bestilling over telefon.

     

    Hvordan betalingsløsning bruker dere?

    Vi bruker Klarna for all vår betaling. Her kan du velge kort, faktura eller delbetaling. 

     

    Er det garanti på klokkene?

    Siden vi er autorisert forhandler kommer selvsagt alle klokkene med full garanti, akkurat som om du hadde kjøpt den i butikk. Hos oss kan du være sikker på å få god service om uhellet skulle være ute. Klokken din vil bli reparert hos den offisielle urmakeren til produsenten i Norge.

    PS: Vi tar KUN imot klokker som er kjøpt hos oss.

     

    Hva skjer om klokken min slutter å virke?

    Om du skulle få problem med klokken din kan vi som autorisert forhandler gi deg den hjelpen du trenger. Siden du har kjøpt klokken hos oss kan du også få direkte hjelp fra produsenten/importøren.

     

    Hva skjer om jeg ikke liker det jeg bestilte?

    Vi har selvsagt 2 ukers angrefrist, så om du mot formodning ikke blir fornøyd kan du bare returnere varen til oss. Dette må avtales på forhånd ved at du tar kontakt med oss og avklarer hva du ønsker å bytte til, eller om du vil ha pengene tilbake.
    PS: Varen må være ny og ubrukt, dette gjelder også emballasje, bruksanvisning og evt gaveeske. Om vi ser at klokken er brukt, eksempelvis skitten lenke/rem, riper eller at ledd er tatt av bortfaller returretten.

     

    Er det med batteri?

    Alle klokker kommer med batteri. Dersom du skulle oppleve at batteriet er dødt, er det fordi klokken allerede ble startet hos produsent. Dette skjer i ytterst få tilfeller, men om det skulle skje kan du kostnadsfritt få byttet batteri hos oss.

     

    Selger dere brukte klokker?

    Vi selger kun fabrikknye klokker direkte fra produsenten, ingen av klokkene vi selger er brukte. Vi tar heller selvsagt ikke imot brukte klokker i bytte.

     

    Er det en eske med klokken?

    Alle klokkene vi selger kommer i de offisielle eskene fra produsenten, akkurat slik du får dem hos en urmaker. Vi selger ikke løse bokser.

     

    Andre spørsmål?

    Har du andre spørsmål? Send oss en epost her