Meny
Meny

Frakt og Retur

  • Frakt

    Din bestilling vil bli levert til nærmeste Bring/posten-utleveringssted. Fraktkostnad kr 59, gratis ved kjøp over kr 1000,-.

    Varsel om henting

    Når din bestilling er klar for henting på poststed, får du varsel om det på SMS eller push varsling via posten appen.. Meldingen inneholder en kode og informasjon om hvor du kan hente bestillingen. Du har 14 dager på å hente pakken.

    Viktig: Vi ber deg om å kontrollere at forsendelsen er intakt. Ved skade eller avvik gjøres det en reklamasjon direkte på stedet. Det er også viktig at melder fra om dette til oss, slik at vi vet hva som har skjedd.

    Sending til svalbard

    Vi har dessverre ikke mulighet til å levere bestillinger til Svalbard.

    Endringer etter sendt bestilling

    Det er viktig å kontrollere at navn og adresse er korrekt før du fullfører kjøpet. Navnet må skrives nøyaktig slik står på din legitimasjon. Vi kan ikke endrer opplysninger på en bestilling som allerede er sendt. Dersom ordren ikke kan hentes ut, blir pakken liggende på utleveringsstedet i 14 dager. Kr 150 debiteres ved en uavhentet pakke.

    Utsolgt etter gjennomført kjøp

    Hvis det skulle skje at det bestilte produktet ikke finnes på lager, tross i en gjennomført bestilling med ordrebekreftelse, tar vi kontakt med deg via e-post (sjekk søppelpost filter). Ved eventuell forsinkelse kan du heve kjøpet uten kostnad, dette hvis du ikke godkjenner en ny foreslått leveringstid. Hvis du har betalt på forskudd og vil heve kjøpet ved forsinket levering, tilbakebetaler vi deg innen 5-7 virkedager.

    Leveringstid

    Normalt får du bestillingen din i løpet av 2–5 virkedager. I høysesongen samt ved høy belastning kan leveringstiden være noe lengre. Hvis du ikke har mottatt varsel om at pakken er klar for henting innen det har gått 5 virkedager, må du kontakte kundeservice slik at vi kan undersøke hva som har skjedd med din bestillingen.

    Forsinket levering

    Hvis det skulle skje at klokken du har bestilt for øyeblikket ikke er på lager, vil vi kontakte deg per e-post. Ved en eventuell forsinkelse kan du heve kjøpet uten kostnader, dersom du ikke godkjenner ny foreslått leveringstid. Hvis du har betalt på forhånd, og ønsker å heve kjøpt ved forsinkelse, vil betale deg tilbake innen 5-7 virkedager.

    Uavhentet bestilling

    Hvis du ikke henter ut pakken i løpet av 14 dager, vil vi belaste deg for et gebyr på kr 150 for håndteringskostnader. Dette inkluderer ekspedering, pakking, emballasje, frakt, returfrakt, returbehandling samt sortering tilbake på lageret.

    Bytte vare

    Vi har dessverre ikke muligheten til å bytte til annen vare på samme ordre. Derfor må ordinær ordre først kanselleres, for så å bestille ny vare.  

    Retur av vare

    Å returnere en klokke har du full rett til, så lenge klokken ikke er slitt, skadet og at alle merkelapper og emballasje fortsatt er på plass. Det er viktig å sende ved alle esker, hefter og tilbehør med returforsendelsen, ellers kan det hende vi ikke kan godta eller behandle returen din i tide.
    Vi prøver å behandle returen innen 2 - 3 virkedager etter at pakken din er kommet.

    Retur prosess

    1. Pakke ned vare, tilbehør og ordrebekreftelse i en eske. Frakt kostnader ved angrerett retur er kunde selv ansvarlig for.

    2. Send vare til følgende adresse:

    Reverie AS – attn: Retur
    Postboks 254 Alnabru
    0614 OSLO

    3. Når vi mottar og har behandlet din retur vil vi kontakte Klarna for å sette i gang en refusjon av hele beløpet

    NB: Vi gjør oppmerksom på at varen, inklusiv emballasje må være som ny, vi tar IKKE brukte varer i retur.

    PS: Å ikke hente ut en vare er ikke en gyldig retur og vil kunne bli belastet med et gebyr.