Meny
Meny

Kjøpsvilkår

Kortversjon av betingelsene våre:

Vi sender så raskt vi klarer. Har du spørsmål gjør vi vårt beste for å svare deg.

Det er trygt og enkelt å handle hos oss, og alle kunder skal bli fornøyde!



Kjøpsbetingelser

Avtalen

Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder blant annet opplysninger om varens art, mengde, kvalitet, andre egenskaper, pris og leveringsbetingelser), eventuell direkte korrespondanse mellom partene (for eksempel e-post) samt disse salgsbetingelsene. Ved motstrid mellom opplysningene selgeren har gitt om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken, direkte korrespondanse mellom partene og vilkårene i salgsbetingelsene, går direkte korrespondanse mellom partene og opplysningene gitt i bestillingsløsningen foran salgsbetingelsene, så fremt det ikke strider mot bindende lovgivning.

Partene

Firmanavn: Reverie Drift AS
Organisasjonsnr: 999 262 902 MVA.
Kontaktadresse: Brobekkveien 38, 0598 Oslo

E-post: kundeservice@klokker.no

Kjøper er den personen som foretar bestillingen.

Priser og portokostnad

Alle priser er oppgitt i norske kroner inkludert MVA. Porto er gratis for bestillinger over 1000 kroner, kryss av for dette i bestillingsskjemaet.

Leveringstid

Bestillinger lagt inn før klokken 13:00 blir vanligvis sendt samme dag. I noen tilfeller kan det ta 1-2 dager ekstra, men vi gjør vårt ytterste for å holde leveringstiden så kort som mulig. Vi har alle varer på lager på vårt lager i Eidsvåg i Åsane.

Oppkravsbestillinger

Vi har dessverre sluttet med postoppkrav pga. at for mange ikke hentet sine bestillinger.

Betaling og sikkerhet

Kortbetaling

Vår kortløsning er levert av Nets og holder de strengeste krav til sikkerhet (Verified by Visa og MasterCard SecureCode). Når du taster inn ditt kortnummer blir dette gjort hos Nets sin sikre server. Dette betyr at ingen kan lese ditt kortnummer (selv ikke vi som jobber hos Klokker.no). Det er like sikkert å handle med kort hos oss som i en hvilken som helst butikk eller restaurant. Løsningen innebærer at partene i kjøpsøyeblikket blir autentisert. Dette betyr at kortholder, i tillegg til å oppgi kortnummer og utløpsdato, må identifisere seg med en kode mottatt fra kortutsteder. Koden kan være et passord eller sikkerhetsløsning som kortholder gjenkjenner fra nettbanken sin. Beløpet blir reservert på ditt kort, og først trekt når pakken er sendt fra oss.

Faktura

Dersom du velger å betale med faktura vil denne bli fakturert av Klarna. Vi printer ut fakturaen og legger ved i pakken, men betaling skal skje til konto som er opplyst på fakturaen, og ikke vår konto. For spørsmål ang. fakturabetaling ta kontakt med Klarna på www.klarna.no

Skadet pakke

Hvis du oppdager at pakken er skadet allerede ved avhenting på postkontoret: Meld fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen: Ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen. Send så varen sammen med skadeskjemaet i retur til oss.

Retur av varer

Du har 14 dager ubetinget angrerett. Så sant innpakningen ikke tar skade eller blir forringet på noen måte (fremstår som ny), vil ikke åpning innebære avskjæring i angreretten. Dersom varen er tatt i bruk, som din egen, kan ikke angreretten gjøres gjeldende. Sjekk ellers info for retur i toppmenyen.

Uavhentede pakker blir belastet med et gebyr på 450 kroner for merarbeidet vi har med slike.

Viktige utdrag fra angrerettloven:

Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side. (jf. Angrerettloven § 12 punkt a). Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd)

Trykk her for å laste ned angrerettskjema.

Dersom du har fått feilsendte varer eller varen inneholder en feil eller mangel dekker vi returporto.

Vennligst kontakt oss før du returnerer varen(e).

Defekt vare

Dersom du har fått en defekt vare eller om du er misfornøyd, ta kontakt! Vi skal alltid ordne opp!

Personopplysninger

Informasjonen vi mottar når du registrer deg vil kun bli benyttet til varedistribusjon og til å sende deg informasjon fra nettbutikken. Vi behandler bare de personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg, og du har på forespørsel rett til å få opplyst hvilke opplysninger vi har registrert om deg, og til å kreve disse opplysningene slettet. Vi vil aldri videreselge mailinglister eller annen informasjon til tredjeparter. Vi forbeholder oss retten til å avvise ordre. Alle personlige opplysninger må stemme overens (tlf. nr, navn og adresse) for at ordren skal godkjennes. Bevisste forseelser som falske ordreinnleggelser, forsøk på svindel, dokumentforfalskning eller annen kriminell virksomhet politianmeldes.


Takk for at du handlet hos oss!